Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

29 Οκτωβρίου 2010

Η Κατερίνα Στικούδη κάνει πέρα τους "Κομπλεξικούς"!!!!


        Σε συνέντευξή της η Κατερίνα Στικούδη  παρά την εκρηκτική της παρουσία, εξακολουθεί να δηλώνει παραδοσιακή γυναίκα !! "Δεν χρησιμοποιώ την ιδιωτική μου ζωή για να κερδίσω πόντους στη σόοουμπιζ, την κρατάω εντελώς ανέπαφη. Ανοίγομαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους. Γιατί να ανακοινώσω κάτι δημόσια, ενώ δεν το γνωρίζει η οικογένειά μου; Είμαι συντηρητική, κι ας μη μου φαίνεται".                                                                                  Το δυναμισμό της επιλέγει να δείχνει σε αυτούς που την σχολιάζουν κακόβουλα λέγοντας : "Το να είσαι συντηρητική και ταυτόχρονα να κάνεις σέξι φωτογραφίσεις δεν είναι διχασμός. Όποιος θέλει να βάλει έναν υπότιτλο που να λέει «Αυτή πετάει τα ρούχα της» ας το κάνει. Δεν μπορώ να ασχοληθώ με κομπλεξικούς»"..


Πηγή: Nitro

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός