Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

22 Δεκεμβρίου 2010

Ατάκες που πρέπει να αποφύγετε στο φλερτ!


Αυτές οι ατάκες έχουν πλάκα, αλλά άμα θέλεις να σε πάρουν στα σοβαρά, σκέψου κάτι καλύτερο…
Βέβαια δεν έχεις να χάσεις κάτι αλλά εμείς σε προειδοποιήσαμε! 
- Θέλεις να έρθεις να δείς το σκληρό μου δίσκο; Υπόσχομαι ότι δεν είναι 3,5 ίντσες και δεν είναι Floppy!...
 
 
- To sex είναι φονιάς… θές να πεθάνεις χαρούμενα???!!!

- Ήταν ο πατέρας σου ποτέ βασιλιάς για μια μέρα? Θα πρέπει να ήταν για να κάνει μια πριγκίπισσα σαν και εσένα!

- Έχεις ωραίο χαμόγελο,είναι κρίμα να μην είναι το μόνο που φοράς!

- Δε ψάχνω για δεσμό, ψάχνω για την εμπειρία!

- Γ**** με αν κάνω λάθος, αλλά θες να με φιλήσεις,έτσι δεν είναι???

- Ξέρω ότι το γάλα κάνει καλό στο σώμα, αλλά εσύ….πόσο γάλα έπινες???

- Μήπως ο πατέρας σου ήταν κλέφτης? Επειδή κάποιος έκλεψε τα άστρα από τον ουρανό και τα έβαλε στα μάτια σου!

- Ξέρεις ότι σε λίγο μπορεί να σου ζητήσουν να φύγεις…κάνεις τις άλλες γυναίκες να δείχνουν άσχημες!

- Συγγνώμη θα σε πείραζε αν κοιτούσα ένα λεπτάκι? Θέλω να θυμάμαι το πρόσωπό σου στα όνειρά μου…

- Αυτό το φόρεμα θα σου πάει πολύ αλλά θα σου πήγαινε περισσότερο στο πάτωμα του δωματίου μου…!

- Μου αρέσουν τόσο πολύ τα πόδια σου που πρόκειται να τα δοκιμάσω…το δεξί πόδι θα το ονομάσω Χριστούγεννα και το αριστερό Νέο Χρόνο…Μπορώ να σε δώ ανάμεσα στις γιορτές???

- Είμαι νέος στην πόλη,μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για το πώς θα φτάσω στο διαμέρισμά σου?

- Μου φαίνεται ότι έχασα το τηλεφωνικό μου νούμερο,μπορώ να δανειστώ το δικό σου?

-Είσαι ελεύθερη απόψε η θα μου κοστίσει??

. Είσαι κουρασμένη; (Οχι) - Θα έπρεπε, γιατι όλη μέρα στριφογυρνούσες στο μυαλό μου..

. Κάτι πρέπει να έπαθαν τα μάτια μου γιατί δεν μπορώ να τα πάρω από πάνω σου !

. Κοπελιά, πιστεύω να έχεις δίπλωμα οδήγησης, γιατί με οδηγείς στην τρέλα !

. Κοπελιά κάτι έχεις πάνω στον πωπω σου. Τα μάτια μου !

. Κοπελιά , θες να τα φτιάξουμε; Βγάζω πιο πολλά από όσα μπορείς να ξοδέψεις !

. Ελπίζω να ξέρεις τεχνητή αναπνοή , γιατί μου έχεις κόψει την ανάσα !

. Πρέπει να είσαι από το διάστημα, γιατί μπορώ να δω τα αστέρια στα μάτια σου !

. Απο ποιο δρόμο να πάω για να φτάσω στην καρδιά σου ;

. Γειά σου , είμαι ο κ. Τέλειος . Κάποιος μου είπε οτι με ψάχνεις...

. Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανα τέταρτο;

. ( Για να σου πεί το όνομα της ) . Μόλις σε είδα λιποθύμησα, έπεσα και χτύπησα. Μου έκανες ζημιά θέλω τα στοιχεία σου !

. Τα μάτια σου έχουν το ίδιο χρώμα με την πόρσε μου...

. Μήπως σου βρίσκετε κάνενας χάρτης , γιατι χάθηκα στα μάτια σου !

. Υπάρχει κανένα αεροδρόμιο εδώ κοντά ή η καρδιά μου απογειώθηκε ;

. Είσαι σαν τη gillete ( ξυριστική μηχανή ) . Οτι καλύτερο για τον άνδρα !


Πηγή: skandalistes

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός