Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

26 Ιανουαρίου 2011

Κι όμως: παππούς ετών 29!



Μπορεί άλλοι 29χρονοι ακόμα να σπουδάζουν, να σκέφτονται να παντρευτούν, να ψάχνουν την κατάλληλο άνθρωπο ή απλά να... περνούν την ώρα τους, ωστόσο, ένας Βρετανός ετοιμάζεται να γίνει παππούς σε αυτή την ηλικία!


Ο εν λόγω 29χρονος, η ταυτότητα του οποίου παραμένει κρυφή, θα αποκτήσει το πρώτο του εγγόνι από την 14χρονη κόρη του, η οποία έμεινε έγκυος από τον 15χρονο φίλο της με τον οποίο έχει σχέση εδώ και μερικούς μήνες.

«Νιώθω ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται», είπε στην εφημερίδα «Daily Mail», καθώς ο ίδιος έγινε πατέρας στα 14 του χρόνια, το 1996.

Αν και η 47χρονη μητέρα του σοκαρίστηκε αρχικά, είναι ενθουσιασμένη που θα γίνει προγιαγιά, ο 29χρονος δεν αισθάνεται παππούς: «δεν έχω γκρίζα μαλλιά και η ακοή μου είναι μια χαρά», ανέφερε χαριτολογώντας.

Όπως τόνισε, πάντως, θα σταθεί στο πλευρό της κόρης του και θα καλωσορίσει το νέο μέλος της οικογένειας τον Αύγουστο! «Μου αρέσει πολύ η ιδέα ότι θα είμαι ο νεότερος παππούς στη Βρετανία, αλλά αυτή τη στιγμή θέλω μονό να πάει καλά η εγκυμοσύνη της κόρης μου», κατέληξε ο 29χρονος.

star.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός