Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

21 Απριλίου 2011

Τρύφωνας Σαμαράς: Έχουν υπάρξει περίοδοι που ήμουν sex maniac!

Είναι ο Τρύφωνας Σαμαράς… ο γνωστός hair stylist που αυτή την περίοδο δοκιμάζει τις δυνάμεις του στη σκηνή του “Dancing with the Stars”. Και μπορεί να είναι χρόνια γνωστός στους κοσμικούς κύκλους της Αθήνας, το “Dancing” όμως τον έκανε ακόμη πιο αγαπητό στον κόσμο, τόσο που ούτε ο ίδιος μπορούσε να φανταστεί. Παρόλα αυτά, δεν ξεχνά ποτέ τη μητρική συμβουλή: «Μην ψωνίζεσαι. Τι είσαι; Ένας κομμωτής είσαι. Δεν είσαι δα και γιατρός».
«Είμαι ο άνθρωπος για όλες τις δουλειές» λέει ο Τρύφωνας σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Nitro”«μου αρέσει να ζω έντονα, κάθε βράδυ είμαι έξω, επειδή γουστάρω όμως και όχι για να με φωτογραφίζουν. Ανέκαθεν έβγαινα πολύ γιατί γούσταρα την παρέα, το παιχνίδι, μ’ άρεσε να φλερτάρω. Μου αρέσει το σεξ. Έχουν υπάρξει και περίοδοι που ήμουν sex maniac. Άλλωστε, γενικότερα δεν είμαι των μεγάλων σχέσεων. Η μεγαλύτερη που έχω κάνει είναι από τρεις μέχρι έξι μήνες. Γενικά ενθουσιάζομαι και μετά βαριέμαι εύκολα και φεύγω. Αισθάνομαι σαν παιδί στο ζαχαροπλαστείο και ό,τι ζαχαρωτό βλέπω το θέλω. Ίσως να φταίει ότι μέχρι τα 32 μου έμενα στο πατρικό μου, οπότε τώρα είμαι στη φάση να θέλω να απολαύσω τη ζωή μου».

Άλλωστε, ο ίδιος έχει δηλώσει έτοιμος να κερδίσει κάθε γυναίκα, ακόμη και την πιο απαιτητική. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν δύστροπη Λίντα Εβανγκελίστα. Όταν εκείνη βρέθηκε στην Ελλάδα τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’90 για ένα σόου του Βασίλειου Κωστέτσου, ο Τρύφωνας έπρεπε να την παρακαλέσει πριν του επιτρέψει να την ακουμπήσει: «Όχι επειδή το ’παιζε ντίβα, αλλά ήταν άρρωστη και ήθελε να βγει αχτένιστη. Εγώ το πάλεψα όμως, της έλεγα “Λίντα μου, σε λατρεύω, έχω γεμίσει το δωμάτιό μου με φωτογραφίες σου” και τέτοια. Πάντα είχα τον τρόπο μου να κερδίζω τους άλλους, τα ατού μου ήταν ανέκαθεν ο αυθορμητισμός και το χιούμορ».

Όσον αφορά τον έρωτα, εκεί η φύση του έχει χαρίσει, σύμφωνα με τις φίλες του, και άλλα συγκριτικά πλεονεκτήματα. Άσχετα αν ο ίδιος είναι πολύ σεμνός για να το παραδεχτεί, απορρίπτοντας κάθε σχετική ερώτηση με χρησμούς τύπου «Αν το μέγεθος μετράει; Ναι. Αν και το δικό μου, αχρείαστο να μου είναι. Πάμε παρακάτω».

Χορτασμένος από σεξ, έρωτα και -φυσικά- επαγγελματικά το μόνο που ονειρεύεται ο Τρύφωνας είναι κάποια στιγμή να γίνει πατέρας. «Αλλά δεν είναι εύκολο. Δεν αντιμετωπίζεις ένα παιδί σαν αξεσουάρ. Πρέπει να βρεις τον κατάλληλο άνθρωπο και να αλλάξεις όλη σου τη ζωή για να τη προσαρμόσεις πάνω του. Εγώ δεν μπορώ πια να είμαι ο Τρύφωνας που βγαίνει έξω συνέχεια, διασκεδάζει και την άλλη μέρα με παίρνουν οι φίλες μου στις 2.00 το μεσημέρι και εγώ κοιμάμαι. Όταν αισθανθώ έτοιμος, όμως, θα το κάνω. Και θα το κάνω σωστά.»

protothema.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός