Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

14 Ιουνίου 2013

Ιατρικά ανέκδοτα!!


Γιατρέ πριν την εγχείρηση δεν είχατε μούσι...- Δεν είμαι γιατρός. Ο Άγιος Πέτρος είμαι...

Γιατρέ, κατάπια το κλαρίνο μου. - Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.

- Γιατρέ μου, μπορώ να έχω και μια δεύτερη γνώμη ? - Βεβαίως ! Να ξαναρθείτε αύριο.

Γιατρέ νιώθω πάντα αυτόν τον πόνο στο μάτι όταν πίνω τσάι. - Δοκιμάσατε να βγάλετε το κουταλάκι ;

Γιατρέ μ' αρέσουν τα φιστίκια... - Δεν το βρίσκω σοβαρό λόγο για να επισκεφτείτε ψυχίατρο...Και μένα μ' αρέσουν τα φιστίκια. - Τότε γιατρέ σας προσκαλώ σπίτι μου. Έχω γεμίσει τρία δωμάτια με φιστίκια...

- Οδοντίατρος: Κυρία μου, τι κάνετε??? Έχετε πιάσει τα αρχ-δ-@ μου!! - Ακριβώς ! Και από δω και πέρα δε θα πονέσουμε ο ένας τον άλλον, έτσι ;

Μα μη φωνάζετε! Δεν άγγιξα ακόμα το δόντι σας! - Το ξέρω γιατρέ, αλλά πατάτε πάνω στο πόδι μου.

Γιατρέ, κάθε πρωί που ξυπνάω αισθάνομαι τρομερό πονοκέφαλο, ναυτία και δε με κρατάνε τα ποδιά μου. Μετά από ένα τέταρτο όμως, όλα μου περνάνε... Τι να κάνω ? - Να σηκώνεστε ένα τέταρτο αργότερα.


users.ntua.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός