Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

13 Ιουλίου 2011

«Είμαι έτοιμη να ερωτευθώ ακόμη και Ελληνα!»

Ήταν η πρώτη επίσκεψή της στην Ελλάδα μετά την ανακοίνωση του χωρισμού της από τον Κριστιάν Καρεμπέ. Η Αντριάνα Σκλεναρίκοβα φωτογραφήθηκε για μεγάλη εταιρεία ρούχων, τραβώντας πάνω της όλα τα βλέμματα.






Στην αποκλειστική συνέντευξή της στην εφημερίδα Espresso μίλησε για την νέα σελίδα που ανοίγει πλέον στην ζωή της, μετά το τέλος του γάμου της με τον Κριστιάν Καρεμπέ: «Το σίγουρο είναι ότι θέλω να σταθώ στα πόδια μου, να είμαι καλά με τον εαυτό μου και να κάνω την ζωή μου όλο και πιο ευχάριστη κάθε μέρα».

Θέλει πολύ να ερωτευθεί ξανά. Υπάρχει περίπτωση κάποιος Έλληνας να της κλέψει την καρδιά; «Γιατί όχι; Σημασία δεν έχει πού θα σου συμβεί, αλλά να ταιριάζεις με τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου!» ήταν η αποστομωτική απάντηση της δίμετρης Σλοβάκας καλλονής, που μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την περίοδο που πέρασε στο πλευρό του διάσημου ποδοσφαιριστή.

«Έζησα 15 χρόνια με αυτόν τον άνθρωπο και μπορώ να πώ ότι ήταν τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Το πιο σημαντικό είναι να μην ξεχνάς να είσαι ευτυχισμένη και αν δεν είσαι, να ψάχνεις την ευτυχία».

Ανάμεσα σε πολλά άλλα αγαπημένα της… φετίχ είναι και τα ελληνικά φαγητά, το σουβλάκι και ο… μπακλαβάς, ενώ το αγαπημένο της πιάτο είναι το ψητό χταπόδι… «Θεέ μου είναι τόσο νόστιμο…»


Πηγή

www.star.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός