Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

15 Αυγούστου 2011

Νέα sexy φωτογράφιση της Καλομοίρας !!!

Η Καλομοίρα μεγάλωσε! Έγινε γυναίκα και φωτογραφήθηκε για γνωστό περιοδικό πιο σέξι από ποτέ! Φορώντας ένα ανοιχτόχρωμο μαγιό πόζαρε όλο σκέρτσο και νάζι για το Nitro...

Είναι χαλαρή και νιώθει ακόμη πιο άνετα με την εικόνα της η τραγουδίστρια. «Τώρα που παντρεύτηκα, νιώθω πιο άνετα μέσα μου, νιώθω πιο άνετα με το σώμα μου, το διασκεδάζω. Όταν βγαίνουμε μαζί με τον Γιώργο, θα βάλω πιο εύκολα κάτι πιο κοντό, ή με πιο βαθύ ντεκολτέ γιατί είμαι με τον άντρα μου. Και το κάνω για τον άντρα μου. Ωστόσο, κάτι υπερβολικά σέξι δεν θα το βάλω έξω. Το φοράω μέσα στο σπίτι και τελειώνει η ιστορία» είπε χαρακτηριστικά στο περιοδικό.
Απολαύστε την Καλομοίρα που επέστρεψε δριμύτερη!







































Πηγή:gossip-tv.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός