Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

12 Σεπτεμβρίου 2012

Πώς να ψηλώσω; 7 χρήσιμες συμβουλές για να ψηλώσετε!


Θα θέλατε να ξέρατε ότι ακόμα και τώρα μπορείτε να πάρετε ύψος; Λοιπόν, εάν είστε ακόμα στην εφηβεία τότε μπορεί να γίνει.

Αλλά, τι γίνετε εάν είστε ενήλικος;




Μπορείτε να προσθέσετε ακόμα 1-2 εκατοστά στο ύψος σας, αλλά πρέπει να ξέρετε κάποια σημαντικά πράγματα. Μετά από κάποια ηλικία δεν είναι δυνατόν να μεγαλώσουν τα κόκκαλά σου. Το μόνο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να χρησιμοποιήσετε ειδικές ασκήσεις για την σπονδυλική σας στήλη, η οποία στερεί επιπλέον ύψος.

1. Κοιμηθείτε καλά το βράδυ: κατά τη διάρκεια του ύπνου το σώμα μας παράγει αυξητικές ορμόνες. Θα πρέπει να πηγαίνετε για ύπνο κάθε βράδυ την ίδια ώρα.

2. Συμπεριλάβετε ορισμένα τρόφιμα στη διατροφή σας: Μερικά παραδείγματα είναι: το γάλα, επειδή περιέχει ασβέστιο, τα αυγά και τα ψάρια, επειδή είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, αλλά επίσης και τα όσπρια.

3. Κόψτε τις τροφές που σταματούν την ανάπτυξή σας: αποφύγετε την επεξεργασμένη ζάχαρη, τον καφέ, τους απλούς υδατάνθρακες όπως το άσπρο ψωμί και φυσικά το πρόχειρο φαγητό.

4. Αρχίστε να παίρνετε συμπληρώματα: συμπληρώματα που περιλαμβάνουν αμινοξύ γλυκίνη μπορεί να τονώσουν την κυκλοφορία της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης (HGH), ειδικά αν τα παίρνετε πριν από την άσκηση.

5. Να τρώτε μικρά γεύματα αντί για μεγάλα: η κατανάλωση μεηάλων γευμάτων προκαλεί την παραγωγή μεγάλων ποσοτήτων ινσουλίνης, η οποία αναστέλλει την απελευθέρωση της ανθρώπινης αυξητικής ορμόνης (HGH).

6. Αλλάξτε τον τρόπο που ντύνεστε: αυτό δεν σημαίνει ότι θα ψηλώσετε, αλλά προκαλεί την ψευδαίσθηση του ύψους. Ξεκινήστε φορώντας ρούχα με κάθετες ρίγες που έχουν το ίδιο χρώμα. Επίσης, η σωστή στάση του σώματος, όταν κάθεστε και επίσης να έχετε το κεφάλι σας ψηλά και ίσια το κορμί.

7. Κάντε πολλές από τις εξής ασκήσεις: κολύμβηση,να κάνετε μονόζυγο και ασκήσεις σπριντ. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να ψηλώσετε με ταχύτερους ρυθμούς, αλλά πρέπει πραγματικά να ενσωματώσετε αυτές τις ειδικές ασκήσεις στρέτσινγκ στην καθημερινή σας προπόνηση. Αυτές οι ασκήσεις θα κάνουν τα οστά σας πιό υγιή και πιό ισχυρά και θα σας βοηθήσουν να πάρετε μερικούς πόντους.

Αυτές είναι πολύ χρήσιμες συμβουλές για να ψηλώσετε, αλλά και να ενδυναμώσετε τον οργανισμό σας.

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι τελιες εμενα παντος με βοηθεισαν σουπερ

Ανώνυμος είπε...

πολυ καλες!φαινονται πολυ χρησιμες!ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ!δεν τις δοκιμασα ακομα ολες αν και τις περισσοτερες τις καν στην καθημερινη μου ζωη

Unknown είπε...

ti einai oi askhseis sprint????? :(

Ανώνυμος είπε...

sas eyxaristw opara poli gia tis simvoules!sigoura tha ine xrisimes

Ανώνυμος είπε...

geia sas eimai 18 xronwn kai dinw paneladikes kai 9elw na perasw stratiwtikes sxoles.. kai xreiazetai na exeis ena sugkekrimeno kI Pnw ypsos . Egw omws gia 3 pontoys kobomai pws mporw na prw grhgora wste na perasw ....???

Ανώνυμος είπε...

Σιγουρα μας βοηθανε?? Γιατι το κοριτσι μου ειναι πιο ψηλο απο μενα και ντρεπομαι...

Ανώνυμος είπε...

μηπως ξερετε αμα εφαρμοσω αυτες τις συμβουλες ποσο χρονο θα παρει για να δω διαφορα ???

Ανώνυμος είπε...

εγω ειμαι 12 χρονων και εχω υψος 1,65 πρεπει να κανω αυτες τις συμβουλες αλλα ειμαι η πιο ψιλη στην ταξη...

Unknown είπε...

Είμαι 17 χρονών (κοπέλα) και είμαι μόνο 1.55 :( .. δεν με πείραζε αρκετά το ύψος μου μέχρι που έφτασα 16 και οι περισσοτεροι μου ελεγαν πως αν είχα εστω και λιγο παραπανω υψος θα με περναν σιγουρα για μοντελο :P.Τωρα τελευταια εχει αρχεισει να με απασχολει αρκετα αυτο το θεα και δεν βλέπω οι συμβουλες να εχουν αποτελεσμα :/

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι αλήθεια το έχει προσπαθήσει κανείς?έχετε δει αποτέλεσμα???

Ανώνυμος είπε...

εγω ειμαι 16,5 και 1.69
καθε μερα κανω μονοζυγο κ δν μπορω να φτασω το 1,70!

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχως το υψος και λιγοτερο το παχος ειναι γενετικα προδιεγεγραμμενα.Δειτε τους γονεις και τους παππουδες σας και θα καταλαβετε.

Ανώνυμος είπε...

Ειμαι 17.5 και 1.77.Εχς αρχισει ειδικο προγραμμα το οποιο συμπεριλαμβανει πολλες απο τις συμβουλες εκτος των συμπλυρωματων...Οι κοπελες σταματουν να ψυλωνουν σε μεγαλο ποσοστο στην ηλικια των 14-15 και δεν ψυλωνουν αλλο ενω τα αγορια με αρκετη εξασκηση μπορουν να παρουν εως και 3 ποντους.Σημειωση(η αναπτυξη των αγοριων σταματα πολλες φορες στην ηλικια των 20-22).

Κiki είπε...

Το μπασκετ βοηθάει?

Ανώνυμος είπε...

ποσες ωρες πρεπει να κανω μονοζυγο την ημερα ειμαι 1.62 και 14 χρονων

Ανώνυμος είπε...

σιγουρα βοηθανε ? ειμαι 14 και 1.55. Πως μπορω να φτασω το ΛΙΓΟΤΕΡΟ 1.65 ? απαντηστε μου plzzzz

Ανώνυμος είπε...

Το μπάσκετ βοηθάει παρά πολύ πίστεψε ειμε σε ομάδα και έχω δει τρομερά αποτελέσματα

Tonyb είπε...

loipon mias kai einai kalokairi 8elei ka8e mera basket kai poli monozigo an mporeite na kremeste duo me tria lepta h oso mporeite epano me terma tentomena ta xeria oste na aniksoun pio grigora ta kokkala kai na psilosete...min nomizete kai egw eimai 14 xronon 1.71 me to pou arxisa monozigo pira mesa se 1 mina 3 pontous kai to xriazomai poli mou to protine kai o giatros epeidi paizw termatofilakas

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιδια ειμαι 1,78 14 χρονων και το κοριτσι μου ειναι γυρω στο 1,90 14 χρονων και αυτη 14 χρονων και ντρέπομαι λιγακι...

Ανώνυμος είπε...

το βόλεϊ βοηθάει καθόλου ??

Ανώνυμος είπε...

eimai 14 xronon kai eimai 1.55 me pappoutsi 1.57 kai eimai 58 kila..ti na kano?

Ανώνυμος είπε...

eimai 14 kai 1.55 me pappoutsi 1.57 ( 58 kila) pos mporo na ftaso to 1.60 to polu??

Ανώνυμος είπε...

ειμαι(κοπελα) 14 χρονων και εχω υψος 1.55 με παπουτσι το πολυ 1.58 και 58 κιλα.τι να κανω για να ψηλωσω λιγο μεχρι το 1.60?(Μεχρι τα 18 θα εχω ψηλωσει?)

Ανώνυμος είπε...

ειμαι (αγορι) 14 χρονων και εχω υψος 1.74 ειμαι καλος για την ηλικια μου?

Ανώνυμος είπε...

Βεβαίως!!

Ανώνυμος είπε...

Ego pistebo oti prepi na dextis to ipsos sou kai to ipsos tis kopelas s episis o theos mas ekane etsi opos ithele autos kai prepi na to dextoume min ntrepese p i kopela s ine psiloteri den metrai i exoteriki emfanisi ala i esoteriki ( ama ta exis akoma me tin psili kopela ) :)

Ανώνυμος είπε...

Ναι!!!!! Εγώ είμαι13 και είμαι1:60

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός