Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

24 Νοεμβρίου 2011

Άντζελα Δημητρίου: '' Έπιασα σύντροφό μου με άλλον άνδρα στο κρεβάτι"


Μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» η Άντζελα Δημητρίου, η οποία δε δίστασε να αποκαλύψει πως έχει κάνει έκτρωση πάνω από δέκα εκτρώσεις στη ζωή της.





«Έχω κάνει έκτρωση πάνω από δέκα φορές. Είχα παράλληλα πολλές επιπτώσεις στην υγεία μου. Από τα 39 μου ήρθε η εμμηνόπαυση. Πάντα ένιωθα τύψεις», αποκάλυψε η τραγουδίστρια.

Και οι αποκαλύψεις συνεχίζονται… Στη ζωή της είχε σύντροφο, ο οποίος αποδείχθηκε ότι ήταν bisexual: «Ήμαστε πέντε χρόνια μαζί. Είχα ρίξει τρία παιδιά μαζί του. Τον έπιασα στα πράσα με άντρα, τρεις μήνες πριν από το γάμο μας. Τα έσπασα όλα μες στο σπίτι και έφυγα. Για αρκετά μεγάλο διάστημα ήμουν ράκος. Φοβόμουν να εμπιστευτώ ξανά τους άντρες. Πέρασα πολύ άσχημα. Είχα μιλήσει και με ειδικούς. Κάθε έξι μήνες πήγαινα και έκανα γενικό τσεκ απ αίματος. Όπως και με τον πρώην άντρα μου, έτρεχα στους γιατρούς μόλις διαπίστωνα ότι πήγαινε με κάποια άλλη και ερχόταν μετά σε 'μένα...».

Αναφερόμενη στην απιστία του πρώην συζύγου της, είπε: «Ο πρώην άντρας μου. Αν μου έλεγε ''θα πάω ξανά στην πρώην μου'', θα του απαντούσα ''Στο καλό και με την νίκη!''. Το να το κάνεις κρυφά, όμως, το θεωρώ άνανδρο. Ήταν αχάριστος. Με εκμεταλλεύτηκε... Εγώ δεν έχω απιστήσει ποτέ. Αν το είχα κάνει, επειδή είμαι ειλικρινής άνθρωπος, θα σου το έλεγα»



www.protothema.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός