Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

29 Νοεμβρίου 2011

Ποια διάσημη θέλει να ανοίξει γραφείο τελετών;


Σε συνέντευξή της σε τηλεοπτικό σταθμό, η Angelina Jolie αποκάλυψε ότι αν η καριέρα της ως ηθοποιού δεν πήγαινε καλά, είχε σκεφθεί να γίνει ιδιοκτήτρια γραφείου τελετών...




«Ακούγεται πολύ περίεργο, εκκεντρικό, σκοτεινό πράγμα να κάνει κάποιος αλλά στην πραγματικότητα είχα μόλις χάσει τον παππού μου και ήμουν πολύ αναστατωμένη από την κηδεία του» εξομολογείται η σταρ του Χόλιγουντ.

Ωστόσο, επιθυμία να γίνει... νεκροθάφτης είχε εκδηλώσει σε πολύ νεαρή ηλικία η Angelina. Όπως αποκάλυψε πριν από μήνες σε συνέντευξη σε αμερικανικό περιοδικό, «ήμουν πολύ νέα, πήγα σε μια κηδεία και πίστεψα ότι η όλη εκδήλωση δεν ήταν αρκετή για να τιμηθεί η ζωή αυτού του ανθρώπου πάνω στη γη. Είπα στον εαυτό μου ότι μπορώ να το κάνω καλύτερα. Οπότε έκανα διαδικτυακά μαθήματα όταν ήμουν περίπου 14 χρονών. Έλαβα και πτυχίο!».





tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός