Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

11 Νοεμβρίου 2011

Ο Justin Bieber μίλησε στον Νίκο Αλιάγα. Δεν είμαι ο πατέρας! (Βίντεο)

Ο Justin Bieber μίλησε πρώτη φορά για το σκάνδαλο που έχει σκάσει και τον θέλει πατέρα ενός μωρού τεσσάρων μηνών στον Νίκο Αλιάγα και στην εκπομπή του στο γαλλικό κανάλι Europe 1. «Δεν είμαι εγώ ο πατέρας.





Είναι τρελό που ορισμένοι άνθρωποι σκαρφίζονται ιστορίες, αλλά για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους , τίποτα δεν ισχύει από όλα αυτά» είπε ο Justin Bieber στον Νίκο Αλιάγα!
«Ξέρω ότι θα γίνω στόχος, αλλά δε θα γίνω ποτέ το θύμα», ξεκαθάρισε ο Bieber, στέλνοντας μήνυμα και στο αντίπαλο στρατόπεδο. Μάλιστα σε λίγο καιρό θα κάνει και το τεστ πατρότητας για να τελειώσει γρήγορα αυτός ο εφιάλτης. «Θα κάνω τεστ πατρότητας για να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι εγώ ο πατέρας».

Δείτε την εξομολόγηση του Justin Bieber στον Έλληνα δημοσιογράφο!







www.apospasma.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός