Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

16 Δεκεμβρίου 2011

Η κόρη του Μichael Jackson... αποκαλύπτεται!!


Στα 13 της χρόνια η Paris Jackson έχει κατανοήσει και τη συμπεριφορά του αείμνηστου «βασιλιά της pop» και τον τρόπο ζωής της...ενώ έχει συνειδητοποιήσει τι ακριβώς θέλει να κάνει στο μέλλον.





Μιλώντας στην εκπομπή της Ellen DeGeneres η Paris αναφέρθηκε στην εκκεντρική συμπεριφορά του πατέρα της που συνήθιζε να καλύπτει τα πρόσωπα των παιδιών του με μάσκες προκειμένου να κυκλοφορήσουν δημοσίως:

«Ήμουν κάπως... αυτό είναι χαζό! Γιατί πρέπει να φοράω μάσκα; Αλλά τώρα έχω καταλάβει – όσο μεγαλώνω – ότι απλώς προσπαθούσε να μας προστατεύσει και μας το εξηγούσε. Έχω μία φυσιολογική παιδική ηλικία. Δηλαδή, δεν μου φέρονται ξεχωριστά... Όταν πήγα στο νέο μου σχολείο δεν ήξεραν ποια ήμουν. Οπότε σκεφτόμουν.. ναι έχω μία ευκαιρία να είμαι φυσιολογική».



Η Paris ωστόσο ονειρεύεται φήμη και αναγνώριση και γι’ αυτό θα υποδυθεί έναν ρόλο σε τηλεοπτική σειρά: «Ο πατέρας μου είχε συμμετάσχει στην ταινία Moonwalker κι ενώ γνώριζα ότι ήξερε να τραγουδά πάρα πολύ καλά, δεν ήξερα ότι είχε και υποκριτικό ταλέντο. Είδα τη ταινία και είπα: Ουάου, θέλω να είμαι σαν εκείνον. Ήμουν μικρή, ήμουν πιο μικρή απ’ ό,τι είναι τώρα ο Blanket» (ο 9χρονος μικρότερος αδελφός της) και πρόσθεσε «Συνηθίζαμε να αυτοσχεδιάζουμε μαζί. Μας έδινε μικρά σενάρια και μας έλεγε, αυτή είναι η σκηνή, θα κλάψεις κι εγώ θα κλάψω σ’ αυτό το σημείο».

Αργότερα, η Paris σχολίασε στο tweeter της την εμφάνισή της στην εκπομπή: «Πέρασα πολύ ωραία @TheEllenShow σήμερα. Θα μεταδοθεί την Πέμπτη για όσους θέλουν να τη δουν».





Πηγή
tro-ma-ktiko.blogspot.com

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός