Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

17 Δεκεμβρίου 2011

Man Vs Woman !

Ωραίος φίλε μου! Βγήκες για ποτάκι Πέμπτη βράδυ...εννοείται όχι Σάββατο που βγαίνει και ο κάθε πικραμένος. 'Εβαλες το τζινάκι σου, αυτό που η κολλητή σου λέει οτι σου κάνει ωραίο κώλο. Έφτιαξες το μαλλί και μπαίνεις στο μαγαζί με στύλ John Travolta στο Grease.

   Η τσατσάρα στην κωλότσεπη απαγορεύεται δια ροπάλου και συμβουλή μου, μην το τολμήσεις ούτε για πλάκα! Όλο και κάποιος κακοπροαίρετος θα βρεθεί να σε τραβήξει φωτό και τότε... θα σε ψάχνει η Ψινάκης και Σια να σε σουλωπώσει!! Θα σε πιάσει στα χεράκια της αυτή η κακιασμένη (τώρα θα μου πείς ποιά από όλες από κείνη την παρέα, αλλά τεσπα) και θα σου βγάζει τις τριχούλες απο το στήθος, που τόσα χρόνια περήφανα καλλιεργούσες, με το τσιμπηδάκι..
   Και εκεί που εσύ θα χτυπιέσαι και θα φωνάζεις -Πονάω ρε πούστη μου!! αλλού θα πηγαίνει το μυαλό της "άλλης" (το μυαλό, οχι η ζωή της άλλης,τραγικό ελληνικό σίριαλ από κείνα που δεν βλέπονται..η πρωταγωνίστρια όμως αν βγάλει την περούκα βλέπεται και παραβλέπεται).
   Ξέφυγα όμως,με έπιασε η πολυλογία μου.. είναι και 4 το πρωί φαντάσου... Μπαίνεις,στο μπαράκι με χαμογελάκι, αυτοπεποίθηση full, το στέρνο λίγο φουσκωμένο, λίγο όμως ε.. να πηδ.....με πάμε, όχι να παίξουμε ξύλο..Βέβαια πολλές φορές το sex δεν αποκλείει το ξύλο.. Ε αμα εσύ φίλε μου , σαν 100% αρσενικό την ρίξεις την σφαλιάρα σου και εισπράξεις σαν απάντηση κι άλλο ή ακόμα καλύτερα πιο δυνατά, θα ανταποκριθείς και θα το φάει το ξύλο της ..
   Και εκείνη την ώρα, πάντα γεννάται το εύλογο ερώτημα -Καλά ρε μαλάκα πόσο αντέχει; Εγώ τις μισές από αυτές να έτρωγα, δεν θα μου σηκωνόταν για μια εβδομάδα ή τουλάχιστον θα καλούσα την γραμμή SOS, να καταγγείλω βάναυση σεξουαλική συμπεριφορά και κακοποίηση!! Και όμως φίλε μου.. αυτές αντέχουν και όχι μόνο αυτό.. αλλά θέλουν και άλλο..
   Scanαρεις, λοιπόν το χώρο στο μπαράκι, να δεις τι παίζει, τσεκάρεις που είναι τα ωραία μωράκια, ρίχνεις τις ματιές σου, όλο και κάτι θα ανταποκριθεί και παίζεις την "μπαλίτσα σου" λέγοντας από μέσα σου -Αυτά είναι! Χτύπησα μωράκι! Αρχίζουν τα ωραία!!
   Αυτό που συμβαίνει όμως σχεδόν πάντα (διότι υπάρχουν πάντα και εξαιρέσεις στον κανόνα) είναι οτι τα ωραία ξεκινάνε.. και τελειώνουν γρήγορα! Αμέσως μετά φίλε μου, ξεκινάνε.. τα όργανα! Φιληθήκατε, φασωθήκατε, τα είπατε, τα ήπιατε και νομίζετε οτι όλα είναι όμορφα και ωραία. Απατάσαι οικτρά φίλε μου!! Γιατί εντάξει, γίνανε όλα..αλλά γίνανε όλα ΌΠΟΤΕ και ΌΠΩΣ ήθελε αυτή; Εαν ναι... συγχαρητήρια.. δεν ξέρω αν είσαι περισσότερο μάγκας ή μαλάκας!! Εαν πάλι όχι, είσαι σίγουρα μαλάκας! (τουλάχιστον γιαυτήν) Μόνο γιαυτήν; Όχι βέβαια..γιαυτήν και όλες τις φίλες της που έχουν καταναλώσει ώρες επί ωρών στο τηλέφωνο να αναλύουν και να κατακρίνουν ταυτόχρονα κάθε σου κίνηση, βλέμμα και κουβέντα.
   Δεν ζηλεύεις; Δεν κάνεις σκηνές όταν κανονίζει να βγεί με τις φίλες της; Είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ (βέβαια σε αυτό θα καταλήγεις πάντα οτι και να γίνει)   και αδιαφορείς για αυτήν..δεν σε νοιάζει "πια" που πάει και τι κάνει.. Άλλαξες!! ναι φίλε μου εσύ άλλαξες..απλά αυτη το έχει καταλάβει, ενώ εσύ όχι.. Δεν μπορεί να σου το συγχωρήσει και σε χωρίζει... Αναρωτιέσαι μήπως, τι δεν έκανες καλά σε αυτή τη σχέση; Δεν έχει σχέση.. οτι και να κάνεις, θα σε χωρίσει!
   Πάει στο γάμο της κολλητής της!! Που γίνεται; Ποια έιναι αυτή; Μα δε την ξέρεις; Δεν μας νοιάζει φίλε μου!! ΠΡΕΠΕΙ να πας και εσύ!! Δουλεύεις; Δικαιολογίες!! Είσαι μίζερος φίλε μου και δεν θες να κάνεις πράγματα μαζί της!! Αυτός είσαι! Είσαι ένας αδιόρθωτος ΜΑΛΑΚΑΣ που δε της αξίζεις! Δεν φτάνει δηλαδή, που την αφήνεις να πάει όπου θέλει (και έτσι είναι το σωστό φυσικά, άσχετα που αυτή δεν θα το έκανε ποτέ), χωρίς γκρίνια και παράπονα, να βγεί με τους φίλους/φίλες της, δίχως να την περιορίζεις.. ΟΧΙ δεν είναι αρκετό!
   Καλά φίλε μου, αν έκανες και την μαλακία να μην την πάς στο αεροδρόμιο/τρένο με οτι φεύγει δηλαδή, τότε εντάξει..άστο.. όσο λείψει ψάξε για άλλη γκόμενα! Από τη ζήλια της, που η φίλη της παντρεύεται (ΠΡΙΝ από την ίδια), ενώ αυτή γυρνάει με έναν αδιάφορο..έναν ΜΑΛΑΚΑ, θα φάς τόσο κράξιμο από τον περίγυρο, που η θα σε κερατώσει και θα το μάθεις από ατυχία ή την μέρα που θα σε χωρίσει... η οποία φυσικά θα είναι καμμιά βδομάδα μακρύα, μετά την επίστροφή της ..και έχεις μείνει να αναρωτιέσαι, πως κατάφερε να γυρίσει με τόσα νεύρα από ενα τόσο χαρμόσυνο γεγονός..Τελικά.. ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα, άσχετα αν είναι ο δικός σου ή όχι!!
   Έχεις ανάψει τα κεράκια σου, έβαλες κρασάκι για δύο, σου έχει βγεί έτσι ένα τρυφερό συναίσθημα (είμαστε και ρομαντικοί οι μαλάκες..αλλά τεσπα), την έχεις αγκαλιά και της εξηγείς, τις απόψεις σου για τις σχέσεις γενικά και ειδικά. Για σένα φίλε μου, η σχέση είναι ελευθερία.Ελεύθερα να επιλέγεις τον ανθρωπό σου, το συντροφό σου, όχι γιατί πρέπει, αλλά γιατί γουστάρεις και γουστάρεις πολύ. 'Εαν σου την πέσει μια άλλη γκόμενα, δεν θα την γειώσεις, γιατί μοιρολατρείς, δεν θα σκεφτείς -εεμ, είναι και η Πηνελόπη (το όνομα τυχαίο; δε νομίζω! η Πηνελόπη σου είναι πιστή!;) μωρέ, ας μην κάνω κάτι..άστο καλύτερα..και το σκέφτεσαι.
   Κορίτσι μου, εγώ γουστάρω να είμαι μαζί σου πως το λένε! Με έχεις τρέλανει με το sexy κορμάκι σου, το μυαλό σου, το γέλιο σου, σε γουστάρω γιαυτό που είσαι.Τέλος! Εκτός και έρθει η Monica Bellucci ή άλλη από την πρώτη ταινία Transformers, δεν θυμάμαι πώς τη λένε, τι μάπα ταινία και αυτή..αλλά και τι γυναικάρα η πρωταγωνίστρια. Φυσικά αυτό το εκτός, το λές μόνο από μέσα σου, μην κάνεις καμμία μαλακία και ανοίξεις τέτοια κουβέντα, αλλά όλα τα "υπόλοιπα" που έχεις πεί ισχύουν 100% και τα πιστεύεις. Τα "υπόλοιπα" είναι ο κανόνας και το εκτός η εξαίρεση, που είναι μάλλον απίθανο να συμβεί, δυστυχώς..
   -Τι ωραία που τα λές.. συμφωνεί μαζί σου, σε παίρνει αγκαλίτσα, της χαιδεύεις τα χεράκια, τα μαλλάκια οτι γουστάρεις τεσπα..και είστε σε μια τέλεια ευφορία. Εάν νομίζεις οτι θα διαρκέσει, απατάσαι οικτρά για δεύτερη φορά φίλε μου! Πίνετε καφεδάκι με κοινή παρέα, γελάτε όλοι μαζί, γνωστό σκηνικό..Χτυπάει το τηλέφωνό σου και είναι η κολλητή σου - Έλα κουκλάκι μου..δεν το έχεις καταλάβει, αλλά χτυπάνε σειρήνες,όχι στο αιγαίο, ακριβώς δίπλα σου και το "πάμε πόλεμο;" θα το καταλάβεις αμέσως μόλις φύγει και ο τελευταίος κοινός γνωστός και μείνετε τα δυο σας..
   Και επειδή, δεν έχεις καταλάβει, άλλη μια φορά τι έγινε, επιστρέφουμε στο γνωστό..-Πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ μπορεί να είσαι; Πώς τολμάς και την προσβάλλεις με τέτοιο χυδαίο τρόπο μπροστά σε όλη τη παρέα,ε; Αυτή και μόνο αυτή μπορείς να αποκαλείς "κοριτσάκι ΜΟΥ", "κουκλάκι ΜΟΥ" και ούτω καθεξής..Αλλά τι περίμενες.. τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ που είσαι..ΌΧΙ φίλε μου, δε της αξίζεις, σηκώνεται και φεύγει και εσύ αναρωτιέσαι αν πρέπει να τρέξεις να πληρώσεις τη σερβιτόρα που κάνει τη δουλειά της (και δεν είναι και άσχημο κοριτσάκι) ή να τρέξεις πίσω από τη γυναίκα της ζωής σου;
   -Μωρό μου, θα βγούμε με τις φίλες μου απόψε ε; σε ρωτάει!;με ύφος που δεν ξέρεις κατά πόσο είναι ερωτηματικό ή προστακτικό. -Κοριτσάκι ΜΟΥ (επιβάλλεται πλέον), δεν έχω πρόβλημα να βγείς μόνη σου με τις φίλες σου, βαριέμαι να βγώ σήμερα, απαντάς καλοπροαίρετα. Σωστό; ΛΑΘΟΣ!! Μα πώς; Και όμως μόλις έδωσες τη λάθος απάντηση! Πρώτα από όλα παλιοΜΑΛΑΚΑ δε σε ρώτησε!! Και κατά δεύτερο, εκτός από αδιάφορος, είσαι και μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΣ, γιατί εκτός από το γεγονός οτι δεν κάνεις κέφι να βγείς με τις φίλες της (άλλη μία φορά), εκφέρεις και άποψη οτι είναι βαρετές, χωρίς καν να τις ξέρεις..
   Τι και αν έχετε βγει 100000 φορές για καφέ..Αυτό δεν έπρεπε να της το θυμίσεις (από τη μία μαλακία στην άλλη είσαι και εσύ..), γιατί οι αριθμοί δεν παίζουν κανένα ρόλο και μόλις της έβαλες την ιδέα οτι τόσες φορές που βγήκατε, την έκανες ρεζίλι γιατί αδιαφορούσες για τις φίλες της (που όλες σε συμπαθούν, αλλά κατά περίεργο τρόπο σου βρίσκουν τουλάχιστον δύο αρνητικά η καθεμία, τα οποία φροντίζουν να υπενθυμίζουν και φουντώνουν, αλλά ΣΕ ΣΥΜΠΑΘΟΥΝ, εσύ απλά δε το καταλαβαίνεις..), ως εκτούτου λοιπόν, σε χωρίζει, γιατί έχει πήξει από ΜΑΛΑΚΕΣ σαν και του λόγου σου (και με το δίκιο της!!).
   -Κοριτσάκι μου, λέω να κοιμηθώ σπίτι μου απόψε, να αράξω λίγο στο pc.. -Αφού έχεις laptop, πάρτο και έλα από εδώ... -Έλεγα να αράξω να διαβάσω το βιβλίο μου... ΄-Πάρτο και έλα από εδώ..εγώ θα βλέπω tv και εσύ θα διαβάζεις δίπλα μου...-Έλεγα να αράξω σπίτι, είμαι πτώμα από το γυμναστήριο..-Έλα από εδώ και θα σε τρίψω εγώ (για πέντε λεπτά και για καμμιά ώρα εσύ). Μην το ψάχνεις φίλε μου, δεν έχει σημασία τι θές να κάνεις..για ποιό λόγο θες να αράξεις μόνος σου..Αν δεν πάς είσαι ΜΑΛΑΚΑΣ και απορεί πως δεν το καταλαβαίνεις..Χρησιμοποιείς ηλίθιες δικαιολογίες για να μη την δείς ΚΑΙ απόψε (άσχετα αν κοιμήθηκες εκεί 3 βράδια συνεχόμενα)...
    -Έχεις γκόμενα ή έχεις ξενερώσει; Αφού δεν πάς από εκεί, κάποιο από τα δύο συμβαίνει.. Μετά από 50 τηλέφωνα σε 1 ώρα για να πας από εκεί, μπορείς επιτέλους να παραδεχτείς οτι έχεις ξενερώσει...Εσύ προφανώς το εννοείς για εκείνη τη στιγμή, άντε εκείνο το βράδυ (γιατί είμαστε και υπομονετικοί..) Και σίγουρα σκέφτεσαι το ίδιο και για εκείνη...και τώρα ήρθε και η σειρά μου να απορήσω..Πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ είσαι; Αυτή έχει ξενερώσει για πάντα και πρίν σου κλείσει το τηλέφωνο στα μούτρα σου πετάει την διαχρονική ατάκα -Δεν φταίς εσύ..εγώ φταίω που δεν κατάλαβα από την αρχή πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ είσαι!! Μπορείς να θεωρείς τον εαυτό σου και επίσημα ελεύθερο!!
Το παραπάνω κείμενο είναι εκφρασμένο με χιουμοριστικό τρόπο, χωρίς να έχει  ως αυτοσκοπό την προσβολή των γυναικών !

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός