Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

23 Οκτωβρίου 2014

Αν η ζωή μου ήταν ταινία, θα ήθελα να τη δω; Αυτά που κάνω αξίζουν;


Σερφάροντας στο διαδίκτυο βρήκα έναν τρόπο που θα μπορούσε να μας βγάλει λίγο από την μιζέρια του σήμερα και να μας πάει σε έναν φανταστικό κόσμο λίγο πιο ευτυχισμένο.




Αυτός ο φανταστικός κόσμος που θα μεταφερθείς σου εγγυώμαι πως θα έρθει στην ζωή σου πιο συχνά από όσο νομίζεις αν σκέφτεσαι «ποιοτικά» τις απαντήσεις των έξυπνων ερωτήσεων σου.

Όποιος ψάχνει βρίσκει λένε. Και εγώ βρήκα τούτες τις ερωτήσεις σε ένα forum με τίτλο θέματος Αν η ζωή μου ήταν ταινία, θα ήθελα να τη δω; . Μου κίνησε το ενδιαφέρον ομολογώ και μπήκα να το διαβάσω. Με μεγάλη μου (θετική) έκπληξη είδα τις παρακάτω ερωτήσεις:
(Προσπάθησε να απαντήσεις και πες μου τι νιώθεις και μόλις τελειώσεις διάβασε παρακάτω)
Τι μου δίνει χαρά; Πώς μπορώ να προσθέσω μικρές χαρές στη ζωή μου κάθε μέρα;
Αν η ζωή μου ήταν ταινία, θα ήθελα να τη δω;
Για ποια πράγματα είμαι ευγνώμων;
Τι σπουδαίο συμβαίνει στη ζωή μου αυτή τη στιγμή;
Ποιοι άνθρωποι με γεμίζουν ενέργεια και με τρέφουν πνευματικά, νοητικά, σωματικά; Περνάω αρκετό χρόνο μαζί τους;
Ποιοι άνθρωποι με αποθαρρύνουν και απομυζούν την ενεργητικότητά μου; Κάνω ό,τι μπορώ για να τους απομακρύνω από κοντά μου ή για να περιορίσω το χρόνο μου μαζί τους στο ελάχιστο;
Ποιο είναι το νόημα της ζωής; Γιατί είμαι εδώ;
Ήμουν καλύτερος σήμερα από ότι ήμουν χθες;
Τι μπορώ να μάθω από αυτή τη δύσκολη κατάσταση;
Αν είχα απεριόριστο χρόνο και χρήματα και ήξερα ότι δεν μπορώ να αποτύχω, τι θα έκανα;
Αν το οικονομικό δεν ήταν πρόβλημα, με τι θα επέλεγα να ασχολούμαι; Τι θα έκανα δωρεάν;
Ποια ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου την περασμένη χρονιά; Τι την έκανε τόσο ξεχωριστή;
Θέλω να ζήσω κι άλλες τέτοιες στιγμές στο μέλλον; Τι με εμποδίζει;
Αυτά με τα οποία ασχολούμαι αξίζουν;
«Μια μέρα θα κοιτάς πίσω τη ζωή σου και θα λες, «Μακάρι να το είχα κάνει;» ή «Χαίρομαι που το έκανα«»; ~ Zig Ziglar
«Γιατί; Γιατί όχι; Γιατί όχι εγώ; Γιατί όχι τώρα;» ~ James Allen
Όταν απάντησα στο ερωτηματολόγιο άρχισα να ενδιαφέρομαι κι άλλο για τέτοιου είδους ερωτήσεις. Έκανα search και κάτι βρήκα.
  • What do I want to accomplish today?
  • What is the most important thing I need to do today? (Do it first!)
  • Is this the best use of my time right now?
  • What am I trying to accomplish right now?
  • What can I cross off my list by deleting or delegating? What is not important?
  • What can I do right now to take the next leap instead of the next step?
  • Who can I learn from today?
  • Who can I thank today?
  • What am I grateful for?
Ένιωσα πως βρήκα ακόμη έναν τρόπο για να ομορφύνω τις ζωές μας. Αν με εμπιστευθείς τότε θα δεις πως έχω δίκιο απάντησε στις ερωτήσεις και νιώσε και εσύ όπως αρμόζει σε κάθε οντότητα που περπατάει σε τούτη την Γη.

Και μην ξεχνάς Trust me. Όσο πιο εύστοχες ερωτήσεις κάνεις τόσο πιο εύστοχες απαντήσεις θα λάβεις και τόσο πιο επιτυχημένος και κυρίως ευτυχισμένος θα είσαι .






Πηγή
todreamornot.com

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός