Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

28 Νοεμβρίου 2012

LG....Μακράν το καλύτερο service στην Ελλάδα συγχαρητήρια!!!


Το έχουμε τσεκάρει και εμείς προσωπικά σε ανάλογη περίπτωση με κινητό. Ήρθαν το πήραν με courier και μας το έστειλαν άψογο σε τρεις εργάσιμες ημέρες χωρίς επιβάρυνση ούτε ένα ευρώ την ώρα που μας βόλευε!!!!

Αναγνώστης...
Επειδή τις πιο πολλές φορές γράφουμε κάτι για να κατηγορήσουμε τις εταιρίες για το service και την επικοινωνία τους, θα ήθελα προσωπικά να δώσω συγχαρητήρια στους ανθρώπους της LG.
Το Σάββατο μου χάλασε η οθόνη του υπολογιστή αγορασμένη πριν από δυόμιση χρόνια. Μετά από επικοινωνία με την εταιρία με πληροφόρησαν προς μεγάλη μου έκπληξη ότι έχουν 3 χρόνια εγγύηση στης οθόνες! Την Δευτέρα τους έστειλα με fax την απόδειξη αγοράς, την Τρίτη με κάλεσαν από την Θεσσαλονίκη επειδή αυτή κάλυπτε την περιοχή μου (νομός Πρέβεζας) και με ενημέρωσαν ότι θα μου την αντικαταστήσουν και μάλιστα με πιο καινούριο μοντέλο, γιατί η δικιά μου δεν υπήρχε πια και μάλιστα όλα αυτά με μηδενικό κόστος από την μεριά μου. Σήμερα με courier την παρέλαβα, τι άλλο να πω εκτός από συγχαρητήρια και μπράβο.



0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός