Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

22 Σεπτεμβρίου 2012

Ποιόν όρο έβαλε η Φιλίνη στο συμβόλαιο με την Τουρκική σειρά;


Η Ελένη Φιλίνη είναι γνωστό πως πρωταγωνιστεί στη σειρά «Δύο όχθες ένας Ισμαήλ» που προβάλλεται στη γείτονα χώρα και σκίζει σε τηλεθέαση.






Σε συνέντευξη που έδωσε στο συνάδελφο Γιάννη Βίτσα, απάντησε στο αν φοβάται τις κριτικές από κάποιους γι’ αυτή της τη συμμετοχή και αποκάλυψε τον όροπου έχει θέσει στο συμβόλαιο της.
«Δεν φοβάμαι καθόλου. Δεν έχω μάθει να φοβάμαι στη ζωή μου. Τι να φοβηθώ εξάλλου; Αυτή είναι η δουλειά μου. Όπως συμμετείχα στον Άρχοντα των Βαλκανίων ΚΑΙ συνεργάστηκα με Γάλλους, Ισπανούς, Ιταλούς, Βούλγαρους, τώρα αντιστοίχως βρίσκομαι στην Τουρκία. Αύριο μπορεί να πάω στην Κίνα ή στη Βραζιλία. Οι ηθοποιοί δεν έχουν σύνορα. Δεν κάνουμε κάτι κακό. Δεν κάνουμε μία δουλειά που χτυπάει την Ελλάδα. Δεν επρόκειτο να κάνω μια τέτοια δουλειά ποτέ. Μέσα στο συμβόλαιο μου υπάρχει ως όρος.»

Τι όρο θέσατε;
«Ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πω κάτι που θα είναι κατά της Ελλάδας ή της Κύπρου. Τι να πουν για εμάς; Πείτε μου εσείς πόσοι Έλληνες τραγουδιστές έχουν πάει στην Τουρκία να κάνουν συναυλίες; Εγώ πήγα μόνο; Είναι λίγο αστείο!»


tsantiri.gr


0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός