Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

28 Αυγούστου 2012

Οι τοπ δικαιολογίες που έχεις ακούσει από άντρα!

Και ήρθε μια ημέρα που σε πίκρανε, σου πέταξε μια δικαιολογία φουλ στο ψέμα και σου έπεσε ο ουρανός – σφοντύλι. 

 
Όλες έχουμε ακούσει μια γκράντε αλλά φτηνή δικαιολογία από τον Τάκη/ Σάκη/ Λάκη/ Μάκη αλλά ποιές είναι οι τοπ δικαιολογίες που ξεφουρνίζουν τα αρσενικά; Ιδού!


Δικαιολογίες του τηλεφώνου: στην εποχή που έχεις σήμα καμπάνα στο 99% της ελληνικής επικράτειας και που η μπαταρία του κινητού δεν πέφτει ποτέ, εκείνος μπορεί να πάθει τα μύρια όσα!
Είπε ''Έπεσε η μπαταρία μου'': την ίδια στιγμή έκανε Like via smartphone!
Είπε ''Σε πήρα και μάλιστα σου έστειλα και μήνυμα'': και είναι σίγουρο πως καλοπερνούσε και δεν έβγαλε ούτε το κινητό από την τσέπη για να δει μπας και τον κάλεσες εσύ.
Είπε: ''Θα λείπω εκτός Ελλάδας για κάποιες μέρες, οπότε θα τα πούμε όταν γυρίσω'': βέβαια φρόντισε μέσω της ειδικής app να μας ενημερώνει ότι μπεκρόπινε σε σαλέ στην Αράχωβα.
Είπε: ''Με έπαιρνες τηλέφωνο; Δεν έχω αναγνώριση δυστυχώς'': ακόμα και στο Πακιστάν, αναγνώριση κλήσης έχουν dude.
Είπε: ''Ήθελα να σε πάρω αλλά δεν έβρισκα που είχα γράψει το τηλέφωνό σου'': ξεχνά ότι τον πήρες δέκα φορές και δεν το σήκωσε!
Είπε: ''Με έπαιρνες; Είχα δανείσει το κινητό σε ένα φίλο'': κάποια πράγματα δεν δανείζονται βρε!
Είπε: '' Όχι η γυναικεία φωνή που άκουσες μάλλον ήταν γιατί μπλέχτηκαν οι γραμμές": τα μπουτάκια σας μήπως μπλέχτηκαν με τη γυναικεία φωνή παρέα;
Δικαιολογίες της δέσμευσης:
Είπε : ''Σου αξίζει κάτι καλύτερο'': εννοούσε πως δεν σε γουστάρει!
Είπε: ''Είμαι αλλεργικός στη δέσμευση'': λίγη κορτιζόνη στον κύριο να περάσει η αλλεργία!
Είπε: ''Δεν φταις εσύ, εγώ φταίω'': εννοούσε πως του την έπεσε μια Κούλα και δεν μπορεί να σου αφοσιωθεί αυτή τη στιγμή.
Είπε: ''Εγώ περίμενα να πάρεις εσύ τηλέφωνο, ήταν η σειρά σου να κάνεις κίνηση": μωρέ να κάνω κίνηση, που να με δεις να κάνω και φασαρία...
Είπε: ''Πρέπει να φύγω γιατί ξέχασα αναμμένο το θερμοσίφωνα": εννοούσε πως βαριόταν τη ζωή του στο ραντεβού και δεν προλάβαινε να σκαρφιστεί καλύτερη δικαιολογία.
Δικαιολογίες της σχέσης:
Είπε: ''Είμαι αλλεργικός στο λάτεξ'': όχι, αγάπη, αν θέλεις σεξάκι, βάλε το σκουφάκι.
Είπε: ''Είμαι πιο αυθόρμητος, δεν μου αρέσει να προετοιμάζω εκπλήξεις και τα ταξίδια'': μία εβδομάδα μετά πήγε ταξίδι με την ομάδα για τον ευρωπαϊκό.
Είπε: ''Δεν σου είπα να έρθεις στη συναυλία γιατί σκέφτηκα ότι θέλεις να δεις τις φίλες σου": ήθελε να πάει μόνος= τελεία και παύλα.
Είπε: ''Δεν είμαι καλά οικονομικά για να πάμε διακοπές'': την προηγούμενη ημέρα είχε χάσει 200 ευρώ στο πόκερ-στο στοίχημα- σε κάτι σφηνάκια με τους κολλητούς.
Είπε: ''Δεν βγήκα το Σάββατο, έμεινα σπίτι και έπαιξα επιτραπέζια με τους γονείς μου'': μήπως μετά παίξατε και πλακωτό;
Είπε: ''Δεν μου επιτρέπουν οι αρχές μου να σου πω'': η κοπέλα τον παρακαλούσε να της πει γιατί έχει στραβώσει! Μακρυά από τύπο που το παίζει βαρύ πεπόνι!
Είπε: ''Ξεχάστηκα!'': η κοπέλα ρώτησε γιατί δεν την κάλεσε να κανονίσουν να βγουν (έχοντας σχέση μαζί του). Μεταμόσχευση εγκεφάλου στον κύριο.
Δικαιολογίες ανδρισμού:
Είπε: ''Όχι δεν έχω πιει, είμαι καλά, θα οδηγήσω εγώ'': αργότερα έκανε τετακέ σε στροφή και παραλίγο να σε χτυπήσει φορτηγό!
Είπε: "Έχω υπερένταση'': δεν μπορούσε να ανεβάσει το σεξουαλικό του ηθικό. Παθαίνουν ένταση ωρέ τα παλικάρια;
Είπε: ''Όχι, τα μούσκουλά μου τα έφτιαξα με μπόλικη γυμναστική και βάρη'': από τα πολλά συμπληρώματα, γέμισαν τα ντουλάπια του χαπάκια!
Δικαιολογίες του κέρατου:
Είπε: ''Έκανα μια μαλακία αλλά κι άλλοι έχουν κάνει και τους συγχώρεσαν'': κακούργα Χίλαρι Κλίντον που συγχώρεσες το λεκέ!
Είπε: ''Μόνο στοματικό μου έκανε. Θεωρείται απιστία;'': Είτε καπνίζεις πιπάκι, ηλεκτρονικό τσιγάρο ή πουράκι, το κακό το κάνεις στην υγεία σου.
 
 
 
πηγή:womenonly.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός