Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

6 Ιουνίου 2014

Δέκα περιπτώσεις κεκαλυμμένης χυλόπιτας


Τι σας λέει και τι πραγματικά εννοεί
1. Δεν είμαι σε καλή φάση τώρα.
Δεν σε γουστάρω τόσο πολύ ώστε να «ξεκολλήσω» από τον πρώην.
2. Είσαι εκπληκτικός άνθρωπος, αξίζεις κάτι καλύτερο.




Σε έχω κερατώσει, κι έχω τύψεις.
3. Είμαι μπερδεμένη.
Βγαίνω με άλλους δύο και δεν ξέρω ποιόν να διαλέξω. Σίγουρα όχι εσένα.
4. Δεν σε είχα σκεφτεί πότε με αυτόν τον τρόπο.
Ούτε πρόκειται.
5. Θέλω χρόνο να σκεφτώ.
Μου αρέσει και ένας άλλος που μου την πέφτει τελευταία.
6. Νιώθω να πνίγομαι, καλύτερα να περάσουμε λίγο καιρό χώρια.
Σε βαρέθηκα.
7. Πρέπει να αποκτήσουμε κι άλλες εμπειρίες.
Εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω ήδη, οπότε τρέξε να με προλάβεις.
8. Θέλω να επικεντρωθώ στην καριέρα μου.
Ακόμα και κάτι τόσο βαρετό σαν τη δουλειά μου είναι καλύτερο από το να βγαίνω μαζί σου.
9. Δεν νιώθω το ίδιο ερωτευμένη μαζί σου όπως παλιά.
Έχω ήδη βρει τον επόμενο που τον γουστάρω τρελά.
10. Σε βλέπω σαν φίλο.
Είσαι άσχημο





 tsantiri.gr

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός