Δημοφιλείς αναρτήσεις

Banner

Blog Archive

Γίνε αναγνώστης μας!

10 Μαρτίου 2013

«Επένδυσα στο θέατρο και τα έχασα όλα»

Πασίγνωστος ηθοποιός ζει με το φόβο ότι θα βρεθεί στη φυλακή.Ένας άνθρωπος απλός, παρά την όποια μεγάλη δημοσιότητα, με μοναδικά του πάθη το θέατρο και την οικογένειά του. Σήμερα, η σύζυγός του και τα παιδιά του προσπαθούν να τον στηρίξουν, στις πλέον οδυνηρές στιγμές που βιώνει. 

 «Επένδυσα στο θέατρο όλα μου τα χρήματα και τα έχασα όλα», εξομολογείται ο Τάσος Χαλκιάς στη Real Life, ζώντας καθημερινά με τον κίνδυνο να βρεθεί για χρέη ακόμη και στη φυλακή.


Το μοναδικό του περιουσιακό στοιχείο, ένα εξοχικό στο Πόρτο Χέλι, βγήκε σε πλειστηριασμό με τον ίδιο να πρέπει πλέον να ξεκινήσει από το μηδέν.

Ο δημοφιλής ηθοποιός είδε το όνειρο μιας ζωής να χάνεται. Η «Πρώτη Πράξη» η σχολή υποκριτικής που άνοιξε το 2008 στο Μεταξουργείο έκλεισε υπό το βάρος της οικονομικής κρίσης και ο Τ. Χαλκιάς μαζεύει τα απομεινάρια της, προκειμένου να κάνει μία νέα αρχή, για τρίτη φορά στη ζωή του. Και αυτό με ορατό τον κίνδυνο να οδηγηθεί ανά πάσα στιγμή στη φυλακή από τα χρέη.

Ο ίδιος λέει: «Προτιμώ να πουν, όταν φύγω από αυτή τη ζωή, ότι έφυγε ένας καλός άνθρωπος και ας μην πουν καλός ηθοποιός. Θεωρώ ότι στη ζωή μου δεν έχω αδικήσει ποτέ κανέναν. Μυρμήγκι έχω πατήσει, αλλά άνθρωπο δεν έχω αδικήσει ποτέ».

Όσο για το πώς έφθασε ως εδώ, απαντά: «Είχα τη λόξα να επενδύω όσα χρήματα έβγαζα στην τέχνη μου, και εκεί τα έχασα. Δεν κράτησα ποτέ χρήματα για προσωπική μου πολυτέλεια. Τα απαραίτητα είχα πάντα. Σπίτι δικό μου δεν έχω. Έκανα δύο παιδιά τα οποία βρήκαν το δρόμο τους χωρίς την παραμικρή δική μου παρέμβαση».

Παραδέχεται ότι δεν είναι από τους ανθρώπους που αποταμιεύουν. Έζησε τα καλύτερα χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης, πήρε πολλά χρήματα και τα επένδυσε στο όνειρό του, τη σχολή υποκριτικής.

Τώρα περιμένει να βγει στη σύνταξη, η οποία, όπως λέει θα του δώσει μία ανάσα, αφού θα μπορεί τουλάχιστον να πληρώνει το ενοίκιό του.


 
 Πηγή..

0 σχόλια:

Moιραστείτε αυτό το blog με τους φίλους σας:

Τυχαίες αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

adsense

Θέλεις να γράψεις άρθρο στο CLIKare ?

Συνολικές προβολές σελίδας

Πρoσθεσε το banner μας !!!

Κάνε copy-paste τον παρακάτω κωδικό !!!
< a href="http://clikare.blogspot.com/" target="_blank"> < img width="170" height="150" border="0" src="http://i.imgur.com/nBl3XGT.jpg?1?1254" /></a>

ΖΩΔΙΑ

ΤΑ ΖΩΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΛΕΝΕ:

ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ TV

ask2use

Καιρός